SUNTEM CU TOȚII DIFERIȚI, DAR AVEM ACELAȘI SCOP

Cei patru piloni ai unei afaceri sustenabile: încredere, transparență, comunicare și profitabilitate

Există patru piloni care stau la baza oricărei afaceri sustenabile.
Cu toate acestea, aceste elemente nu servesc doar la funcționarea afacerii, ci și la asigurarea faptului că ambele părți sunt pregătite pentru succes în cadrul unei relații agenție-client sau agenție-întreprindere. S-ar putea să fi găsit o excelentă agenție full-service cu care să lucrezi, dar a fi capabil să lucrezi bine cu ea este primordial. Acea relație de succes dintre agenție și client depinde de aceste patru elemente de bază:

Comunicare

Comunicare

Principiile clare de comunicare sunt importante în operațiunile de afaceri, dar la fel sunt și relațiile dintre agenție și client. Comunicarea este modul în care oamenii lucrează împreună, iar atunci când comunicarea clară lipsește, acest lucru începe să se vadă în munca și în valoarea pe care o oferim clienților noștri. Sau, pur și simplu, munca nu se face, iar acesta este cu adevărat un obstacol în a deveni o afacere profitabilă. Acestea fiind spuse, comunicarea este o stradă cu două sensuri. Nu există un mod corect sau greșit de a avea principii bune de comunicare – acestea trebuie doar să existe. Trebuie să existe un canal clar de comunicare între companii și agenții. Iar realizarea acestui lucru ar putea însemna angajarea unei agenții care are doar același stil de comunicare ca și tine. Dar există cel puțin încă un element care sprijină comunicarea.

Comunicare

Principiile clare de comunicare sunt importante în operațiunile de afaceri, dar la fel sunt și relațiile dintre agenție și client. Comunicarea este modul în care oamenii lucrează împreună, iar atunci când comunicarea clară lipsește, acest lucru începe să se vadă în munca și în valoarea pe care o oferim clienților noștri. Sau, pur și simplu, munca nu se face, iar acesta este cu adevărat un obstacol în a deveni o afacere profitabilă. Acestea fiind spuse, comunicarea este o stradă cu două sensuri. Nu există un mod corect sau greșit de a avea principii bune de comunicare – acestea trebuie doar să existe. Trebuie să existe un canal clar de comunicare între companii și agenții. Iar realizarea acestui lucru ar putea însemna angajarea unei agenții care are doar același stil de comunicare ca și tine. Dar există cel puțin încă un element care sprijină comunicarea.

Transparență

Comunicarea și transparența merg cu adevărat mână în mână. Poți avea linii directoare și principii de comunicare excelente, dar acestea trebuie să includă și prevederi pentru transparență. De exemplu, dacă îți este teamă să vorbești într-o relație agenție-client despre o problemă care a apărut, aceasta este o problemă gravă de comunicare și transparență. Acest lucru dăunează angajaților, conducerii, relației agenție-client și distruge productivitatea. În cele din urmă, afectează produsul tău și capacitatea de a fi o afacere durabilă și profitabilă. Cu o transparență completă, întreprinderile și startup-urile mențin deschisă linia de comunicare, astfel încât munca poate fi realizată fără piedici cu oricine – inclusiv cu agențiile.

Incredere

Încredere

Încrederea este un alt element al unei relații durabile între agenție și client, dar încrederea nu poate fi cumpărată – așa cum ne-au spus mereu părinții noștri, este ceva ce trebuie câștigat. Iar într-o afacere sănătoasă, aceasta se câștigă prin comunicarea și transparența pe care tocmai le-am detaliat. În cele din urmă, încrederea este cu adevărat un indicator care te ajută să determini cât de bine te descurci în ceea ce privește comunicarea și transparența. Dacă echipa ta nu are încredere în tine sau dacă ai probleme de încredere cu agenția ta, s-ar putea să nu fie nevoie să te uiți la încredere în sine, ci la fundamentele încrederii – comunicarea clară și transparența.

Încredere

Încrederea este un alt element al unei relații durabile între agenție și client, dar încrederea nu poate fi cumpărată – așa cum ne-au spus mereu părinții noștri, este ceva ce trebuie câștigat. Iar într-o afacere sănătoasă, aceasta se câștigă prin comunicarea și transparența pe care tocmai le-am detaliat. În cele din urmă, încrederea este cu adevărat un indicator care te ajută să determini cât de bine te descurci în ceea ce privește comunicarea și transparența. Dacă echipa ta nu are încredere în tine sau dacă ai probleme de încredere cu agenția ta, s-ar putea să nu fie nevoie să te uiți la încredere în sine, ci la fundamentele încrederii – comunicarea clară și transparența.

Profitabilitate

Și, în cele din urmă, nu există afacere fără profitabilitate. După cum știm cu toții, banii sunt cei care plătesc facturile, iar dacă nu plătesc facturile, probabil că afacerea se închide. Profitabilitatea este absolut fundamentală oricărei afaceri durabile, iar agenția ta ar trebui să țintească acest lucru la fiecare pas. Este linia de demarcație a tuturor celor trei elemente pe care le-am menționat mai sus; cu toate acestea, profitabilitatea are loc prin mai multe eforturi decât doar prin comunicare, transparență și încredere. De asemenea, trebuie să oferi un produs sau un serviciu perfect consolidat în care tu, afacerea ta și agenția ta credeți cu adevărat. Dacă tu și agenția ta nu credeți în afacerea ta și în serviciile sale, poți avea toate elementele de mai sus, dar nu-ți vei menține afacerea profitabilă.
Cu aceste patru elemente, vei avea o echipă puternică și o afacere profitabilă care poate face față oricărui obstacol care îți iese în cale.

Contactează-ne azi pentru o zi de maine inspirată

Discută cu noi despre ideile tale de creștere

2 + 4 =