Servicii complete de Marketing Digital.


Te ajutăm să-ți promovezi visele
Stabilirea obiectivelor
Abordarea noastră în ceea ce privește strategia de marketing digital începe cu o fază de descoperire pentru a înțelege cu adevărat afacerea ta, ce încerci să obții și cu ce provocări te confrunți. De aici, ne folosim anii de experiență și cunoștințele noastre de specialitate pentru a determina un set de obiective care să se ridice la nivelul obiectivelor tale de business și care, în cele din urmă, vor conduce la rezultatele dorite.
Recomandări strategice
Insights
Nicio activitate de marketing digital nu este completă fără un set clar de acțiuni care să fie întreprinse ca rezultat. Vom face recomandări cuprinzătoare și tangibile, care pot fi implementate de tine, de echipa ta sau de noi. Folosind un amestec de date din surse terțe și informații colectate direct, construim o imagine detaliată a condițiilor de piață și a peisajului concurențial, precum și a publicului țintă și a comportamentelor acestuia. Acest lucru ne permite să formulăm recomandări bazate pe date, toate legate de obiectivele stabilite.


Recomandări strategice
Insights
Nicio activitate de marketing digital nu este completă fără un set clar de acțiuni care să fie întreprinse ca rezultat. Vom face recomandări cuprinzătoare și tangibile, care pot fi implementate de tine, de echipa ta sau de noi. Folosind un amestec de date din surse terțe și informații colectate direct, construim o imagine detaliată a condițiilor de piață și a peisajului concurențial, precum și a publicului țintă și a comportamentelor acestuia. Acest lucru ne permite să formulăm recomandări bazate pe date, toate legate de obiectivele stabilite.
Auditurile de Digital Marketing nu sunt de tip „ONE SIZE FITS ALL”
Fiecare afacere este diferită și credem că, pentru ca un audit să fie util, trebuie să aibă în vedere obiectivele afacerii tale.
Identificând unde se află cele mai mari oportunități și în ce domenii pierzi în prezent, te ajutăm să obții o nouă perspectivă asupra strategiei tale digitale și stabilim cadrul pentru succesul tău viitor.
Lucrăm cu afaceri din toate domeniile pentru a oferi o perspectivă specializată și o evaluare completă a site-ului web, a strategiei și a performanței. Auditul nostru de marketing include o analiză a sectorului și a competitorilor, precum și o analiză amănunțită a problemelor arhitecturale și tehnice de pe site-ul tău.
Strategie vs. Tactică
Diferența dintre strategiile digitale și tacticile digitale este o distincție importantă în activitatea noastră.
Cele mai bune strategii de marketing digital iau în considerare atât factorii externi, cât și cei interni, care pot afecta capacitatea unui site web de a-și atinge obiectivele de business și dictează cele mai potrivite tactici pentru a transforma aceste obiective în realitate. Crearea unei strategii eficiente de marketing digital necesită o analiză atentă a modului în care mai multe canale de marketing pot fi integrate pentru a sprijini progresul general către obiectivele comune ale afacerii.
Identifică noi oportunități de dezvoltare și îmbunătățire a strategiei tale digitale
Un audit de marketing digital oferă comercianților și antreprenorilor o analiză obiectivă a performanțelor actuale și ajută la identificarea de noi arii de dezvoltare și îmbunătățire.
Ce este inclus?
Prin urmare, adaptăm auditurile personalizate în funcție de fiecare client în parte, după ce am ajuns să îl cunoaștem, să îi cunoaștem nevoile și dorințele. Este posibil să existe arii care nu au nevoie de atenția noastră, iar uneori am putea aprofunda mai mult anumite aspecte pentru a oferi cel mai bun feedback și cea mai bună oportunitate posibilă.
Analiza performanței
Folosind date furnizate de platforme de măsurare, inclusiv Google Analytics, precum și o gamă largă de instrumente de analiză tehnică și de urmărire a cuvintelor cheie, vom evalua care dintre canalele tale de marketing oferă rezultate în raport cu KPI-urile tale, care dintre ele întâmpină dificultăți în performanță și de ce, precum și unde se află oportunitățile de îmbunătățire.
Analiza sectorului și a concurenței
Înțelegerea locului în care te situezi pe piața ta și a modului în care te poziționezi în raport cu concurenții tăi este o parte esențială a unui audit de marketing digital. Te vom ajuta să îți identifici concurenții online, să înțelegi ce fac ei bine și să identifici oportunitățile de a-i depăși.
Analiza audienței
Un marketing digital de succes constă în a comunica în modul cel mai atractiv și adecvat cu publicul țintă. Folosind diferite tool-uri de analiză a datelor, te vom ajuta să înțelegi mai bine audiența site-ului tău și îți vom oferi sfaturi pentru a te ajuta să îmbunătățești engagement-ul și să obții rate de conversie mai mari.
Poziționarea SEO
SEO are ca scop crearea celei mai bune experiențe online pentru utilizatorii tăi – și asigurarea faptului că motoarele de căutare precum Google îți recunosc site-ul și îl poziționează în mod corespunzător. Vom efectua o analiză în profunzime a elementelor tehnice ale SEO, a optimizării paginii tale și a profilului tău off-page pentru a îți oferi un plan de acțiune clar care va îmbunătăți poziționarea și va stimula conversiile.
Poziționarea PPC
PPC presupune utilizarea inteligentă a bugetului pentru a obține cel mai bun randament posibil al investiției prin atragerea de noi clienți și fidelizarea celor existenți. Vom face un audit al activității plătite curente pe AdWords, social media și pe orice alte canale pe care le folosești, oferindu-ți îndrumări pentru a te ajuta să îți optimizezi bugetul.

Fii brand-ul pe care toată lumea îl privește cu admirație
Dacă ai ajuns până aici, înseamnă că îți dorești promovare online. Nu ezita să ne scrii dacă dorești să colaborăm.
Îmbrățișează toate oportunitățile de dezvoltare. Atrage mai mulți clienți.
Ia legatura cu clienții tăi oriunde s-ar afla în timpul călătoriei lor online.

Facebook Ads

TikTok Ads

Google Ads

Optimizare SEO
Completează formularul
și te contactăm noi în maxim 24 ore!