AGENȚIE GOOGLE ADS

Agenție PPC

Căutați o agenție Google Ads care să îmbunătățească performanța afacerii tale? Descoperă cum te putem ajuta, indiferent de mărimea sau domeniul afacerii tale, cu strategii personalizate pentru succesul online.

Mediul online a devenit din ce în ce mai competitiv și sute de firme concurează în fiecare nișă pentru prima poziție în motoarele de căutare. Reclamele Pay-Per-Click s-au dovedit, de-a lungul timpului, a fi una dintre strategiile de marketing cele mai eficiente, cu cel mai bun randament și care generează venituri cel mai rapid, oferind un ROI (Return on Investment) impresionant.

Contactează-ne
 
Te ajutăm să-ți crești profitulturile prin campanii strategice de Google Ads.

Anunțurile tale în Google Ads

Pentru performanța magazinului tău online vom folosi toate tipurile de campanii: Search, Google Display, YouTube Ads, Local Ads, Performance Max, Awerness și Remarketing.

Anunțul tău în Google Search

Produsele tale în Google Shopping

Anunțurile tale pe site-uri partenere Google

Anunțurile tale pe YouTube

Google Ads. Cea mai puternică formă de publicitate din România

Reclamele pe Google îți oferă posibilitatea de a ajunge la un public larg și diversificat. Prin intermediul acestei platforme, poți crea reclame targetate care apar în rezultatele căutărilor Google, pe site-uri partenere sau în aplicații. Avantajul major este că plătești doar atunci când cineva face clic pe reclama ta (PPC – Pay Per Click), ceea ce înseamnă că bugetul tău este folosit eficient. În plus, Google Ads oferă instrumente de urmărire și analiză, astfel încât să poți măsura cu ușurință ROI-ul (Return on Investment) și să îți optimizezi campaniile.

Este timpul să îți redefinești business-ul

Modelele de business nu sunt pentru totdeauna. Piața este în continuă mișcare și evoluție – mai ales atunci când este vorba de online. Trebuie să fii pregătit în permanență să evoluezi și să răspunzi noilor nevoi, dar și să rămâi cu un pas înaintea concurenței.

Contactează-ne acum

„Cifrele nu mint – vizitele organice pe site-ul magazinului nostru au crescut semnificativ, iar efectul este clar vizibil. Spre deosebire de primele noastre încercări cu alte agenții.”

MediFashion.ro

Întrebări frecvente despre promovare prin Google Ads

Ce este Google Ads?

Google Ads este o platformă publicitară care permite afișarea anunțurilor plătite de către oameni de afaceri în căutările Google și pe alte site-uri din rețeaua Google.

Cum funcționează promovarea Google Ads?

Google Ads funcționează prin intermediul sistemului de licitație, în care afișarea anunțurilor este câștigată de către cei care oferă cele mai mari sume de bani pentru clicuri sau afișări. Aceste licitații sunt calculate în timp real și afișarea anunțurilor depinde de relevanța anunțului pentru căutarea respectivă, de calitatea anunțului și de suma de bani oferită pentru clicuri sau afișări.

Cum pot crea un cont Google Ads?

Pentru a crea un cont Google Ads, trebuie să urmați următorii pași:

  • Accesați site-ul Google Ads (https://ads.google.com/) și faceți clic pe „Începeți acum”
  • Introduceți informațiile de contact și datele de facturare pentru contul dvs.
  • Setați un obiectiv publicitar și alegeți un tip de campanie potrivit pentru afacerea dvs.
  • Creați un anunț și alegeți cuvinte-cheie pentru a targeta căutările relevante
  • Setați un buget și alegeți opțiunile de plasare a anunțurilor
  • Verificați și faceți clic pe „Pornește campania” pentru a lansa anunțurile dvs.

Care sunt avantajele Google Ads

Unele dintre avantajele Google Ads sunt:

  • Atingerea unei audiențe largi: Google este cel mai popular motor de căutare din lume, astfel că anunțurile dvs. vor fi văzute de o mare varietate de oameni.
  • Targetare precisă: Puteți alege cuvinte-cheie specifice pentru a targeta anunțurile dvs. către oamenii interesați de produsele sau serviciile dvs.
  • Flexibilitate: Puteți seta un buget și opțiuni

Cum pot optimiza campaniile mele PPC pentru a obține cele mai bune rezultate?

Există câteva modalități prin care puteți optimiza campaniile dvs. Google Ads pentru a obține cele mai bune rezultate:

  • Alegeți cuvinte-cheie relevante și utilizați-le în mod inteligent în anunțuri și în paginile de destinație ale site-ului dvs.
  • Utilizați un limbaj clar și concis în anunțuri, evitând jargonul sau termenii tehnici neobișnuiți
  • Folosiți extensiile de anunțuri pentru a oferi informații suplimentare despre afacerea dvs., cum ar fi locația sau numărul de telefon
  • Creați anunțuri diferite pentru diferitele tipuri de căutări și segmentați campaniile dvs. în funcție de publicul-țintă
  • Verificați și optimizați frecvent anunțurile dvs. și setările de campanie pentru a vă asigura că obțineți cele mai bune rezultate posibile

Care sunt principalele metrici de care ar trebui să țin cont atunci când urmăresc performanța campaniilor mele Google Ads?

Unele dintre principalele metrici de care ar trebui să țineți cont atunci când urmăriți performanța campaniilor dvs. Google Ads sunt:

  • CTR (rata de clic): Acesta este procentajul de clicuri pe anunțul dvs. raportat la numărul total de afișări ale anunțului. Un CTR mai mare indică faptul că anunțul dvs. este relevant și atractiv pentru publicul-țintă.
  • Costul pe clic (CPC): Acesta este costul mediu pe care îl plătiți pentru fiecare clic pe anunțul dvs. Un CPC mai mic indică faptul că licitațiile dvs. sunt mai eficiente și că obțineți mai multe clicuri pentru bugetul dvs.
  • Conversion rate: Acesta este procentajul de vizitatori care efectuează o acțiune dorită pe site-ul dvs., cum ar fi completarea unui formular.

Ce produse sunt incluse în campania Google?

La începutul campaniei, promovăm toate produsele din magazin. Scopul unei astfel de strategii este de a strânge cât mai multe date despre potențialul produselor din magazinul tău și de a maximiza rentabilitatea investiției realizate pentru campanie încă din prima etapă. Luăm toate deciziile cu privire la modificările aduse campaniilor pe baza datelor. În etapele următoare, după ce analizăm industria în care îți desfășori activitatea și concurența, echipa noastră te ajută să găsești soluții optime.

Cât durează lansarea unei campanii?

Procesul de lansare durează de obicei până la 7 zile lucrătoare. Campania este configurată de specialiștii noștri și apoi este aprobată de Google.

Care este costul de desfășurare pentru o campanie Google Ads?

Costul unei campanii Google Ads începe cu un buget publicitar de 200 EUR net. Costul de bază pentru administrarea unei campanii, perceput de Fine Digital, este de 300 EUR la care se adaugă un procent de 10% din bugetul investit în campania Google ADS.

Fii brand-ul pe care toată lumea o privește cu admirație

Ești interesat de servicii de promovare Google Ads? Nu ezita să ne scrii dacă dorești să colaborăm.

Contactează-ne acum

Îmbrățișează toate oportunitățile de dezvoltare. Atrage mai mulți clienți.

Ia legatura cu clienții tăi oriunde s-ar afla în timpul călătoriei lor online.